Χειροποίητος Αζουρίτης υψηλής καθαρότητας από την Ρωσία, διακρίνεται για την εξαιρετική απόδοση φυσικής μπλε απόχρωσης.
Η χρωστική υποβάλλεται σε χειροποίητη επεξεργασία και διαδικασία καθαρισμού, πλυσίματος και στεγνώματος σε ελεγχόμενες περιβαλλοντικές συνθήκες, με πρωτότυπη μέθοδο. Παρουσιάζει διάφορες κοκκομετρίες. Η χονδρόκκοκη χρωστική διακρίνεται για τη σκούρη απόδοση χρώματος, ενώ η λεπτή κοκκομετρία αποδίδει ανοιχτό – διαπερατό χρώμα.
Η χρήση του αζουρίτη ξεκίνησε από την αρχαία Αίγυπτο. Παράγεται τεχνητά από τον 17ο αιώνα ενώ αντικαταστάθηκε από την χρωστική μπλε της Πρωσίας όταν αυτή ανακαλύφθηκε τον 18ο αιώνα. Ο Αζουρίτης ήταν η πιο σημαντική μπλε χρωστική ουσία στην ευρωπαϊκή ζωγραφική κατά το Μεσαίωνα και την Αναγέννηση.
• Άλλες ονομασίες: Μπλε του βουνού, azurium citramarinum, λάπις αρμενίας
• Χημική ονομασία: Βασικός ανθρακικός χαλκός
• Χημικός τύπος: Cu3(CO3)2(OH)2
• Δείκτης χρώματος: PB 30
• Ιστορία χρήσης: Από την αρχαιότητα
• Μη ραδιενεργής (έχει διενεργηθεί εργαστηριακός έλεγχος)
• Μέτρια τοξική (απαιτείται προσοχή κατά την εφαρμογή της χρωστικής)
• Αντοχή στο φώς (αντοχή στην UV ακτινοβολία): 8 (πολύ καλή)
• Συμβατότητα με: Ακρυλικά, λάδι, τέμπερα, υδατόχρωμα, fresco.
• Προέλευση: Ρωσία
• Αποστέλλεται σε 1 – 5 εργάσιμες ημέρες.
• Χωρίς έξοδα αποστολής στην Ελλάδα
References/Βιβλιογραφία:
(1) Gettens R.J. and Fitzhugh E.W., Azurite and Blue Verditer, in Artists’ Pigments. A Handbook of Their History and Characteristics, Vol. 2: A. Roy (Ed.) Oxford University Press 1993, p. 23-35.
(2) Kühn H., Die Pigmente in den Gemälden der Schack-Galerie, in: Bayerische Staatsgemäldesammlungen (Ed.) Schack-Galerie (Gemäldekataloge Bd. II), München 1969.