Χειροποίητος Βιβιανίτης (μπλε ώχρα) υψηλής καθαρότητας από την Ρωσία, διακρίνεται για την εξαιρετική απόδοση φυσικής βαθιάς μπλε απόχρωσης.
Η χρωστική υποβάλλεται σε χειροποίητη επεξεργασία και διαδικασία καθαρισμού, πλυσίματος και στεγνώματος σε ελεγχόμενες περιβαλλοντικές συνθήκες, με πρωτότυπη μέθοδο.
• Άλλες ονομασίες: Φυσική μπλε γαιώδης χρωστική, μπλε ώχρα
• Κοκκομετρία: 0 – 40 μm
• Χημική ονομασία: Ένυδρο φωσφορικό ορυκτό του σιδήρου
• Χημικός τύπος: Fe3(PO4)2•8H2O
• Ιστορία χρήσης: Από την αρχαιότητα
• Μη ραδιενεργής (έχει διενεργηθεί εργαστηριακός έλεγχος).
• Μη τοξική
• Αντοχή στο φώς (αντοχή στην UV ακτινοβολία): 8 (πολύ καλή)
• Συμβατότητα με: Ακρυλικά, λάδι, τέμπερα, υδατόχρωμα, fresco.
• Προέλευση: Κονγκό
• Αποστέλλεται σε 1 – 5 εργάσιμες ημέρες.
• Χωρίς έξοδα αποστολής στην Ελλάδα
References/Βιβλιογραφία:
(1) Jonathan Janson, Essential Vermeer website: Rare or Unidentifiable Pigments: Schijtgeel & Vivianite.
(2) Marika Spring, “Pigments and Colour Change in the Paintings of Aelbert Cuyp“, Aelbert Cuyp (exhibition catalog: Washington, National Gallery of Art 7.10.2001-13.1.2002). Ed. Arthur K. Wheelock Jr. Amsterdam, London 2001-2002. 65-73.
(3) Mark Richter: Die Verwendung von Vivianit in der farbigen Fassung und Malerei des Barock und Rokoko. In: Michael Kühlenthal (Hrsg.): Historische Polychromie. Hirmer, München 2004.
(4) Stege H., Tilenschi C. and Unger A. . Bekanntes und Unbekanntes – neue Untersuchungen zur Palette Vermeers auf dem Gemälde „Bei der Kupplerin“. In: Uta Neidhardt und Marlies Giebe (Ed.), Johannes Vermeer – Bei der Kupplerin, Ausstellungskatalog Dresden 2004, pp. 76-82.